Ο Βασίλης είναι εξαιρετικός στη δουλειά του και πολύ ωραίος τύπος. Το καλύτερο μέρος για ανδρικό κούρεμα στη Πετρούπολη.
Πολύ ευχαριστημένος...όλοι πολύ καλά παιδιά και κουρείς, ευγενικοί.. μπράβο